Friday 3 November 2017

Forex Forhandler Jobb Beskrivelse


Her er konkret bevis på at du kan mer enn doble Forex-kontoen din innen noen få måneder uten å bruke høyrisikostrategier Så hvordan gikk jeg fra 28 544 per år for å stadig bygge opp kontoer til over 100 000 i fortjeneste hvert par måneder Det hele startet med å BEHOV til gå ut av jobben min for å kunne sørge for familien min og gi dem de tingene jeg alltid drømte om å gi dem: En strandfront eiendom, det beste helsevesenet mulig, den sunneste og høyeste kvaliteten på matvarer, og viktigst tidens frihet . Når jeg fant ut om mitt ufødte barn, gikk jeg raskt på internett og begynte å søke etter alle mulige måter å tjene penger raskt og lovlig uten å måtte forlate hjemmet mitt. Det første jeg snublet over var: binær opsjonshandel. Jeg så hvert minutt av videoene, det så lovende ut, og jeg kunne ikke tro at disse menneskene ville hjelpe meg gratis. Gutt var jeg feil og overrasket da jeg begynte å miste penger etter handel. Det var ikke den verste delen. Når jeg endelig hadde innsett at binær opsjonshandel bare var en svindel for å få andre penger til penger - sendte jeg raskt en forespørsel til den binære megleren om å trekke pengene tilbake. En forespørsel om å trekke alle 3.450 som var igjen av min første 6.000 investering, en investering jeg hadde gjort ved å tegne pengene fra et kredittkort, penger som jeg egentlig ikke hadde i banken. Til min overraskelse nektet megleren å gi meg pengene mine tilbake. Jeg ble scammed ut av 6000 - penger jeg ikke hadde. Det var trygt å si at min kone skulle bli PISSED da hun fant ut. Ja, hun hadde ingen anelse. Det var dårlig (hun endte med å være forbannet da hun fant ut, men jeg gjorde opp for det, du lærer så kort tid). Deretter hoppet jeg tilbake på internett og så på fora og prøvde å kommunisere med andre ofre. Det var ikke bare meg, jeg lærte at binær opsjonshandel var bare en svindel, og det var ingen sjanse jeg skulle lage en krone. Jeg ble grundig skuffet og følte meg ødelagt. Men ting begynte å slå opp da jeg lærte om en annen mulighet, en som faktisk gjør folk penger, en hvor meglere ikke stjeler fra sine kunder. Forex: Et ekte alternativ til å skape ekte penger I motsetning til binær opsjonshandel oppdaget jeg at Forex tilbød en ekte mulighet til å tjene penger. Faktisk, de fleste banker og til og med store selskaper som Apple Trade Forex. De handler ikke binære alternativer. Hva sier det til deg At du kanskje bør fokusere på Forex trading Og det er akkurat det jeg gjorde og vil bare gjøre nå. Jeg vurderer nesten alle de binære alternativene markedet en svindel, og ikke Forex markedet, men det betyr ikke at det arent noen dårlige virksomheter i Forex. Det er noen dårlige som du ikke kan og burde ikke stole på. Men ikke la det avskrekke deg fordi jeg kommer til å forklare for deg hvordan spillet fungerer, jeg har regnet alt ut. La meg trekke tilbake gardinene for deg og fortelle deg hemmeligheten. Theres forskjellige typer strategier som leverandører tar for å selge deg dårlig programvare som ikke fungerer, og så er det selgerne som selger programvare som faktisk fungerer. Jeg lurer på begge for deg, slik at du forstår forskjellen. Advarselstegn at systemer som vil mislykkes deg: Leverandøren tilbyr deg et gratis system i bytte for å registrere deg hos megleren. De trenger ikke å bry seg om programvaren fungerer fordi megleren betaler dem og det er ingen risiko for at de får refusjon. Hvis du betaler en billig pris, for eksempel: 27 til 47, så forvent ikke mye. Vanligvis håper leverandøren bare at du glemmer det, fordi det er en liten sum penger og bare ikke bryr seg om å få refusjon, selv om systemet er absolutt søppel. En leverandør som selger et dårlig system vet vanligvis ikke noe om handel. De vil vanligvis bare vise deg falske resultater med enten ingen reelle detaljer om strategien. Eller de vil lage en strategi som er farfetched som en nevrobasert handelsstrategi (et system trenger ikke å være futuristisk for å være lønnsomt). Det verste og mest åpenbare tegn på et fryktelig system er klare betalte skuespillere som kjører fancy biler og i fancy kontorer som prøver å gi deg en tale og vises rolig og samlet. Ekte handelsfolk arent perfekt på kamera de trener ikke for å være skuespillere. De trener til handel. Tegn på at et system vil hjelpe deg med å tjene penger: Det vil bli gitt bevis som viser resultatene som systemet har oppnådd fra sin handel. Ikke et falskt diagram som viser seier eller tap, men detaljert statistikk slik at du kan forstå hva som skjer. En rettferdig beskrivelse av hvordan strategien fungerer bak systemet og relevante detaljer knyttet til det. Dette inkluderer detaljer om risiko og belønning, grunnleggende elementer av hva systemet er ute etter for å inngå handel, og mer. Når det gjelder produkt eller tjeneste, er en viss forventning om hjelp rimelig. I dette tilfellet er et støtteteam som reagerer og er oppmerksom på dine behov en absolutt nødvendighet. Du trenger et lag som står bak deres produkt og kan hjelpe deg hvis du trenger det. De fleste ærlige leverandører vil tilby deg et system for Forex trading som ikke begrenser deg til en bestemt megler og gir deg muligheten til å velge din egen eller bruke deres anbefalte. Nå som du vet hva du skal se etter fra en ekte leverandør, er det viktig at du forstår at ikke alle handelssystemer er de samme. Theres millioner av kombinasjoner av strategier mulig når det gjelder å skape et handelssystem. Så bare fordi en leverandør er ærlig og ekte betyr ikke nødvendigvis at systemet er riktig for deg. Strategier tjener forskjellige formål, har ulike risikofaktorer, og passer til forskjellige investeringsprofiler. Hvis du er noe som meg, som jeg tror du er, vil du sannsynligvis ha et system som kan sikre at du får en sterk avkastning. Men samtidig, et system som ikke kjører deg galt, bekymrer deg for en enkel høyrisikohandel som ødelegger kontoen din mens du sover. Det er derfor: Disse er nødvendige krav til deg når du kjøper et handelssystem Fra min egen erfaring med å prøve ut dusinvis av dusinvis av Forex og binære systemer, har jeg satt sammen en enkel, men viktig regelliste for å velge de riktige systemene som: er sikreste det høyeste avkastningsresultatet Arbeid i svært lang tid i stadig skiftende markeder Ok, så vi kan bryte det ned i en forenklet liste over krav som et system skal ha som mest sannsynlig sikrer at du vil kunne tjene penger. Og bevis på at det kan gjøres, mens du endelig befri deg fra stressene i å prøve å finne de riktige svarene. Nødvendige krav til et handelssystem Hopp over binære systemer, unngå noe eksotisk eller det høres kult, hold deg til Forex trading, det er enkelt, det fungerer. Korporasjoner og enkeltpersoner som er vellykkede handel Forex, ikke binær, så hvorfor burde du ikke Har du noen gang hørt om ordtaket, hold det enkelt Det gjelder her også. Ikke bli lurt til å tro at det er noen kunstig intelligent algoritme som kan gjøre deg millioner. Fordi det ikke er sant. Den beste løsningen er ofte den mest enkle og åpenbare. Hold deg til standard, historisk anerkjente handelsmetoder, som: handel med trenden, volatiliteten og bruk av påviste indikatorer. Et handelssystem må ha et stoppfall. Ting kan og gjør gå galt, og et stopp som er rimelig kan være et sikkerhetsnett for kontoen din og hvis en handel er dårlig. Det er systemer som ikke bruker stoppstopp, og det kan være veldig farlig og katastrofalt for deg, gjør det mulig å unngå det. Repaint er et problem med de fleste manuelle handelsfolk når de velger en indikator for å handle med. For automatisert Forex trading, hvis systemet bruker en indikator som repaints, kan det gjøre systemet ser lønnsomt i testing, men i virkeligheten kan det bli søppel og koste deg penger. Det er derfor ikke noe automatisert Forex-system noen gang skal bruke repaint-baserte indikatorer. Kortsiktige handler er viktige. Handler tatt av et system bør vare mer enn noen få timer, kanskje for en dag som mest. Jo lenger du har en handel åpen, jo mer risiko du møter med noe som går galt eller endrer seg i markedet. Hver handel har en risiko og en belønning. Hvis målet for handel har høyere risiko enn belønning, kan du løpe inn i langsiktige problemer med å miste mer enn du vinner. Et utmerket system vil i det minste ha nærhet til like risiko for å belønne for hver handel eller i beste fall en lavere risiko enn belønning for hver handel. Strategi som tester et Forex-system (teste det mot historiske data) kan gi deg en utmerket ide om hvordan den vil utføre i fremtiden og hjelpe deg å forstå hvordan det handler som en helhet. Men hvis handlingene i strategitestingen ikke kommer eksternt i nærheten av de handler som skjer i kontoen som kjører systemet, har du et problem. Hvis handlingene ikke kommer nær matchingen, kan systemet bruke indikatorer som repaint eller systemet er falskt. Nå som du vet hvordan du får øye på et system som kan tjene penger og hjelpe deg med å bevise til din familie at du kan tjene penger på handel. La meg introdusere deg til systemet mitt som oppfyller alle disse kravene og mer, pluss jeg viser deg hvordan du laste ned en risikofri kopi om noen få minutter. Det nyeste automatiserte Forex-systemet som vokser din konto uten å forårsake at du stresser om en dårlig handel som slår deg ut akkurat som deg, jeg prøvde alle typer system jeg kunne få hendene på. Og etter å ha mistet tonnevis av penger og tid. Jeg bestemte meg for at det var på tide å ta saker i egne hender. Det var da jeg oppdaget Inertia Trader. Noen av de største oppfinnelsene i verden ble funnet ved en feil. For eksempel, Penicillin (anti-biotisk), Pacemaker, Mikrobølgeovner, X-Stråler, og mange flere. I likhet med noen av de største oppfinnelsene til menneskeheten, kom Inertia Trader til en feil. Før jeg oppdaget Inertia Trader, hadde jeg utviklet min liste over absolutte krav til ethvert nytt system jeg testet. Disse var ikke omsettelige elementer. Jeg brukte dag og natt på å teste forskjellige strategier, som en workaholic, det var veldig usunt på meg selv og mitt forhold til familien min. Men som du snart lærer det lønnet seg, og nå klander min kone ikke meg i det hele tatt. Heldigvis må du ikke kaste bort tid, fordi jeg skal dele oppfinnelsen med deg, ikke gjette, du trenger ikke å bli heldig, det er alt du kan dele med familien din. Hvordan jeg oppdaget inertia trader Jeg hadde brukt tid på å søke på internett og lese strategibøker. Jeg satte sammen et orddokument med trolig hundrevis av strategid ideer som jeg ønsket å teste som automatiserte handelsroboter. Å slå dem inn i roboter skulle være en utfordring og dyrt. Jeg måtte inngå en avtale med et Meta Trader 4 programmerings team for å gjøre bulkutvikling for meg til en rimeligere pris. Det var en fangst selv om jeg bare hadde et budsjett for å betale dem nok til at rundt 10 roboter skulle opprettes. Det var en risiko som skulle koste meg tusenvis av dollar, men det betalte seg. Jeg gikk gjennom og tilfeldig valgt 10 av mine strategier for dette laget for å bli roboter. Når de fullførte Forex roboter, sendte de dem over til meg for å sjekke og teste. Dette var skummelt. Hvis minst en av robotene ikke fungerte bra, så var jeg ut av tusenvis av dollar av mine hardt opptjente penger. Dette er hvor jeg ble veldig heldig. Jeg fortsatte å teste hver enkelt av systemene - for å be om at en av dem ville gi meg de resultatene jeg trakk etter. Mirakuløst, ikke 1, men 2 av systemene endte opp med å bli ganske kjempebra. Så som du kunne gjette, var jeg spent. Jeg endte opp med å velge et av systemene som mitt hovedsystem skal brukes etter å ha analysert begge deler. Og det førte til systemet som jeg kaller Inertia Trader. Ta en titt på deg selv ved noen av de siste testene jeg gjorde under: Jeg nevnte tidligere om live trading - at den skulle være den samme eller lik strategitestene. Så legger jeg til side noen live kontoer som bare kjører Inertia Trader. Å bevise at det ikke bare stemmer overens med testene, men at det også fungerer på live-kontoer med ekte penger. Bare et kort notat før jeg viser deg kontostatistikken. Jeg skal vise deg kontoutskrifter, skjermbilder av statistikk og en Myfxbook-verifisert widget som du kan klikke for å bekrefte, er gyldig. Hvis du ikke er kjent, er Myfxbook en tredjepartstjeneste som bekrefter gyldigheten av en handelskonto ved å få tilgang til kontoen via passord og kobles til megleren for å sjekke alt. Det er en metode som brukes til å kontrollere at alt er ekte og er det jeg sier det er. Ta en titt på statistikken og resultatene: (Du kan klikke på widgeten ovenfor for å åpne en egen side som bekrefter statistikken) Du har sett hvordan Inertia Trader handler som et proff, men vil du forstå den dype psykologien og strategien bak hvordan det fungerer La oss gå over det nå. Psykologien og strategien bak tröghetshandler Som navnet antyder, er Inertia Trader en fullstendig automatisert Forex-robot som med hell utnytter begrepet pris inerti, noe som betyr at den fokuserer helt på de fysiske egenskapene til prismomentet. Hva betyr det egentlig at Inertia Trader overvåker markedet kontinuerlig for skarpe prisbevegelser. Når disse bevegelsene oppstår, vil systemet avgjøre om inertien er nok til å holde prisen i den retningen eller om det er en midlertidig bevegelse. Hvis trögheten er sterk nok, vil Inertia Trader ta handler i retning av momentum ved barens nærhet. Hver handel bruker et hardt stopptap og hardt ta fortjeneste for å beskytte kontoen din bare i nødstilfeller. Driftsresultatet er alltid omtrent en tredjedel større enn stoppet. Dette sikrer en positiv belønning for risiko på enhver handel. Ingen stort stoppfall blir brukt, noensinne. Dette positive forholdet gir Inertia Trader en sterk kant på markedet i det lange løp, uansett nåværende eller generelle markedsforhold. Fordi systemet handler på slutten av handelslinjen, vil enhver strategitest utført mot historiske data samsvare med live trading veldig tett. Det er også fordi det ikke er noen internmaling av noe slag i systemet. Og fordi systemet er helt basert på grunnleggende markedsprinsipper og ikke på tidligere historiske data, behøver systemet ikke å bli jevnlig optimalisert. Hva med høy risiko trading taktikk Inertia Trader bruker ikke noen high rick trading taktikk. Dette betyr: NO Martingale NO Posisjon Gjennomsnittlig NO Grid Trading NO Arbitrage NO Sikring NO Scalping Ingen High Frequency Trading NO Langsiktig flytende Drawdown Det er fullt kompatibel med alle Forex meglere, inkludert amerikanske baserte meglere som krever FIFO. Det krever heller ikke høyt sperrede handelsregnskap. Inertia Trader er ikke spredningsfølsom eller glidende, noe som betyr at den er kompatibel med flere meglere, selv meglere som ikke er mest pålitelige. Systemet har også flere filtre og visse forsinkelser for å sikre at det ikke kommer noen spiked sprekker eller unormale slippeperioder, for eksempel under unormale nyheter. I hovedsak beskytter du kontoen din mot eventuelle unormale og risikable bevegelser. Ikke bekymre deg hvis noen av handelsstrategien forvirret deg. Du trenger ikke handelsopplevelse eller kunnskap for å installere og kjøre inertia trader. Ønsker du å prøve inertia Trader selv Den kule tingen om Inertia Trader er at den er helt automatisert. Det betyr at du ikke trenger å være en handelsmann. Du trenger ikke å inngå handler eller administrere handler. Bare la programvaren løpe, og det vil gjøre alt for deg. Det er enkelt å installere og installere, alle kan bruke det, en nybegynner, og til og med noen med liten datamaskinopplevelse. Så er du klar til å prøve din risikofri kopi av Inertia Trader Når jeg sier risikofri, mener jeg at jeg garanterer at du vil være helt 100 fornøyd med Inertia Trader, og hvis du ikke er det, kan du slutte å bruke den og jeg refundere deg hver krone du betalt for det. Før jeg forteller deg mer om garantien min. Jeg må fortelle deg hvorfor Inertia Trader ikke er gratis. Som du har lært, legger jeg mitt hjerte, sjel og mye penger til å gjøre Inertia Trader til en realitet. Og selv om jeg tjente mye penger, bare trading Inertia Trader selv, føler jeg meg ikke behagelig å gi det bort gratis etter det harde arbeidet jeg legger inn. Det er verdifullt for meg, og verdt så mye, men jeg vil gjøre det mulig for noen som deg å ha en sjanse til suksess som meg selv og min familie. Men jeg vil bli betalt tilbake for tiden og pengene jeg investerte i å oppdage dette systemet. Så jeg bestemte meg for å komme opp med et kompromiss. Inertia Trader er lett verdt 499, kanskje enda mer. Men hvis du er her på nettsiden min og du er på utkikk etter en måte å tjene penger på handel, så sjansene er at du trenger alle ekstra penger du kan - for å sette mot å investere. For ikke å nevne, dollaren har blitt mye sterkere, noe som gjør det enda vanskeligere å ha råd til ting, har jeg rett. For å være rettferdig, tilbyr jeg deg i dag Inertia Trader for prisen på et par filmbilletter - kun 39,95 per måned med en GRATIS 7 dagers prøve å starte. Skriv inn din e-postadresse i boksen, og klikk deretter knappen nedenfor for å starte GRATIS prøveversjon. Bare hvis du savnet det, er tilbudet mitt for deg å prøve Inertia Trader helt risikofri. Hvordan er det så alt du trenger å vite om din risikofri 60-dagers pengene tilbake-garanti Ikke bare har jeg vist deg nøyaktig hva som gjør et godt Forex trading system, Ive legger også de nøyaktige kravene og mer til å bygge Inertia Trader. Ive har laget det ultimate Forex-systemet for bokstavelig talt alle, uansett hvem du er. Uansett, hvis du er nybegynner eller en avansert handelsmann, uavhengig av om du har tid eller ikke, gjør den komplette automatiseringen av Inertia Trader denne programvaren absolutt ingen brainer. Men jeg forstår at du har blitt satt gjennom mye stress og løgner. Og på grunn av det kan du være skeptisk til hva jeg tilbyr deg. Det er ok, jeg skylder deg ikke. Jeg var i skoene dine en gang og opplevde de samme problemene. Så, det jeg gjorde for deg, er to ting. Først holdt jeg Inertia Trader til en fornuftig pris. En pris som er så rimelig du kan tjene penger selv om du bruker en liten konto. Den lave prisen alene holder risikoen nede for deg, men det er ikke bra nok. Jeg vil bevise for deg uten tvil at jeg er sikker på min programvare. Og på grunn av det jeg garanterer at du vil være helt fornøyd med Inertia Trader eller pengene dine tilbake. Du kan bli med i dag, kjøre Inertia Trader i 60 dager, og hvis du i det hele tatt er ulykkelig av en eller annen grunn innen denne perioden, send meg bare en e-post og jeg svarer så snart som mulig og refunderer deg hver dollar. Ingen vanskelige følelser Skriv inn din e-postadresse i boksen, og klikk deretter knappen nedenfor for å starte GRATIS prøveversjon. Jeg håper du gir meg en sjanse til å bevise at Inertia Trader er det perfekte systemet for å hjelpe deg med å endelig se at det virkelig er en måte å tjene penger på i denne virksomheten. Og at du endelig kan bevise din familie og venner feil som tvilte deg, og begynne å tjene penger som du fortjener rett fra Forex-markedene, uten forstyrrelser som trengs. Hvis du har gjennom det jeg har, vet jeg nøyaktig hvordan du føler deg og jeg vil hjelpe deg med å endre det. Jeg vil at du skal prøve Inertia Trader og se for deg selv at du kan ta en hvilken som helst størrelse Forex konto og enkelt dobbelt eller tredoble den innen en rimelig kort periode. Bare registrer deg i dag, og du kan prøve det på en DEMO-konto, en ekte konto, uansett hva du er mer komfortabel med. Og bestem deg selv i løpet av de neste 60 dagene hvis det er riktig for deg. Hvis ikke, bare gi meg beskjed, og jeg refunderer deg hver dollar, ingen problemer, ingen motstand, jeg vil at du skal være lykkelig. Klar Klikk på knappen nedenfor og la oss komme i gang i dag. Skriv inn din e-postadresse i boksen, og klikk deretter på knappen nedenfor for å bli med nå Copyright 2017 Alle rettigheter reservert. Dette nettstedet og produktene og tjenestene som tilbys på dette nettstedet, er ikke tilknyttet, tilknyttet, godkjent eller sponset av Google, ClickBetter, eBay, Amazon, Yahoo eller Bing, eller har de blitt vurdert eller testet av Google, ClickBetter, Yahoo, eBay, Amazon eller Bing. Inertia Trader garanterer ikke inntekt eller suksess, og eksempler som vises i denne presentasjonen representerer ikke en indikasjon på fremtidig suksess eller inntjening. Selskapet erklærer at informasjonen som er delt er sann og nøyaktig. Amerikanske myndigheter påkrevd ansvarsfraskrivelse - Utveksling av valuta på margen gir høy risiko, og kan ikke være egnet for alle investorer. Den høye innflytelsen kan virke mot deg så vel som for deg. Før du bestemmer deg for å investere i utenlandsk valuta, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikoen for appetitten. Muligheten er at du kan opprettholde et tap av noen eller hele din opprinnelige investering, og derfor bør du ikke investere penger som du ikke har råd til å tape. Du bør være oppmerksom på alle risikoene forbundet med valutahandel, og søk råd fra en uavhengig finansiell rådgiver hvis du er i tvil. Kjøpet, salg eller råd angående en valuta kan kun utføres av en lisensiert BrokerDealer. Verken oss, eller våre tilknyttede selskaper eller tilknyttede selskaper som er involvert i produksjon og vedlikehold av disse produktene eller dette nettstedet, er en registrert BrokerDealer eller Investment Advisor i en hvilken som helst stat eller federalt sanksjonert jurisdiksjon. Alle kjøpere av produkter som er referert til på dette nettstedet, oppfordres til å konsultere en lisensiert representant av deres valg angående en bestemt handels - eller handelsstrategi. Ingen representasjon blir gjort at en hvilken som helst konto vil eller vil trolig oppnå fortjeneste eller tap som ligner de som diskuteres på denne nettsiden. Tidligere resultater av ethvert handelssystem eller metode er ikke nødvendigvis indikativ for fremtidige resultater. Klar forstå dette: Informasjonen i dette produktet er ikke en invitasjon til å handle noen spesifikke investeringer. Trading krever risikere penger i jakten på fremtidig gevinst. Det er din beslutning. Ikke risiker noen penger du ikke har råd til å tape. Dette dokumentet tar ikke hensyn til dine egne økonomiske og personlige forhold. Det er ment kun for utdanningsformål og IKKE som individuelle investeringsråd. Ikke handle på dette uten råd fra din investeringsprofessor, hvem vil verifisere hva som passer for dine spesifikke behov. Unnlatelse av å søke detaljert profesjonelt personlig skreddersydd råd før opptreden kan føre til at du opptrer i strid med dine egne interesser, og kan føre til tap av kapital. CFTC REG 4.41 - HYPOTETISKE ELLER SIMULERTE RESULTATRESULTATER HAR VISSE BEGRENSNINGER. I FORBINDELSE MED EN AKTUELL PRESTASJONSOPPTAK, FORTSATT SIMULERTE RESULTATER IKKE VIRKELIG HANDEL. OGSÅ SOM HANDLINGENE IKKE ER UTFØRT, HAR RESULTATENE KRAVET FORVERKET FOR KONSEKVENSEN, OM NOEN, AV VISSE MARKEDSFAKTORER, SOM SIKKER LIKVIDITET. SIMULERTE HANDELSPROGRAMMER I ALMINDELIGE ER OGSÅ FØLGENDE AT DE ER DESIGNERT MED HINDSIGHT. INGEN REPRESENTASJON SKAL GJORT AT ENKEL KONTO VIL ELLER ER LIKELIG Å HENT RESULTAT ELLER TAP LIKNIG TIL SENNE. Du vil aldri få en jobb hvis du ikke har godt svar på dette ofte stillte stillingsproblemet. Velg det riktige svaret for å avgjøre om du er forberedt for et vellykket jobbintervju. Hvorfor ønsker du denne jobben Velg riktig svar: Jeg ønsker å få kunnskap og erfaring i denne arbeidslinjen. Denne jobben tilbyr langsiktig karriereutvikling. Denne jobben er en ekte mulighet for meg å vokse og utvikle. Jeg kan få innvirkning og gi fordel for selskapet Denne jobben vil hjelpe meg med å anta et annet nivå i min karriere. Test ditt jobbintervju Ferdigheter Takk for at du tok deg tid til å intervjue med oss, men weve bestemte oss for å ansette noen andre. Ingen arbeidssøker ønsker å høre disse ordene etter intervjuet. Merk Ved å svare på dette jobbsøkespørsmålet, kan feilen koste deg den nye jobbenHardware Systems Engineer Limassol Hardware Systems Engineer Limassol Vår klient et RampD-selskap som spesialiserer seg på telekommunikasjon, søker å rekruttere en erfaren elektro - eller dataregner for å bli med i sitt voksende team. Rollen til maskinvare systemingeniør vil være å administrere forskjellige funksjoner og avdelinger i matrisemodus, og fungere som en intern prosjektleder som er som en ConductorMaestro av et orkester. Design, planlegger og initierer systemet på et høyere nivå enn en enkel HW Designer. En forutsetning er tidligere prosjektlederopplevelse. Overvåke alle faser av løsningens livssyklus fra førsalg, konseptdesign, kravutvikling, implementering, produksjon, testing og integrering. Vil tjene som et enkelt punkt i teknisk kontakt Forstå kundens behov og krav og tilpasse løsningen i samsvar med disse kravene og stå innenfor rammen av forslagets samsvar. Ta slutt for å avslutte ansvaret for levering av et fullt funksjonelt produkt av høy kvalitet ved å ta hensyn til produktkartskartet og utviklingsarbeidet. Liaising med de respektive tekniske grensesnittene som HW design, maskinteknikk, SW utvikling, produksjon, QA , inventar, støttefunksjon, 3. part og kunde teknisk representant i alle prosjektfaser Krav Kvalifikasjoner amp Erfaring Bachelor i elektroteknikk eller datateknikk 1 år med tilsvarende kapasitetserfaring i et teknisk selskap 4 år med bakgrunn i trådløs kommunikasjonsutvikling Tverrfaglig høyt nivå kunnskap, inkludert arbeidserfaring i følgende domener: Styreteknikk, RF, maskinteknikk, utvikling og montasjeprosess Grunnleggende forståelse av trådløse kommunikasjonsarkitekturer, inkludert antenner og radiofrekvensutbredelse. Kjennskap til mobilkommunikasjon 8211 En fordel Arbeidserfaring med testutstyr, for eksempel Spectrum Analyzer og Oscilloskop Mulighet til å skrive teknisk dokumentasjon på engelsk Avlønningsverdi Fordeler Vår klient tilbyr en konkurransedyktig lønn, inkludert 13. lønn, sykeforsikring og årlig bonus. I tillegg tilbys en flyttepakke hvis du flytter til Kypros fra utlandet Jobbsøk

No comments:

Post a Comment