Monday 13 November 2017

Forex Fabrikken Gbp Jpy


Dragon Riders GBPJPY Denne tråden er dedikert til alle drage ryttere der ute. De som er villige til å møte deres frykt og svakheter. Regel 2: Ingen ego-søppel, ingen er interessert. Hvis du har følelsesmessige problemer eller ser etter oppmerksomhet, finn en krympe. Regel 3: Hvis du føler deg monopol på sannheten, er du ikke velkommen. Vi trenger ikke guruer eller hemmeligheter. Regel 4: Ingen kommersielle medlemmer eller dagsordener. Regel 5: Ingen trolling, jeg vil ikke kaste bort tiden min fôrer deg, og jeg er heller ikke interessert i din mening heller. Hold deg unna. Regel 6: Andre folks immaterielle rettigheter må være merket som sådan. Hvis du har lyst til å bidra, lærer og fokuserer på handel bare uten tidevaksing BS nevnt ovenfor: du er velkommen. Ulike meninger og synspunkter på markedet er velkomne og verdsatt. Valutakurs på margen har høy risiko, og kan ikke være egnet for alle investorer. Tidligere resultater er ikke en indikasjon på fremtidige resultater. Den høye innflytelsen kan virke mot deg så vel som for deg. Før du bestemmer deg for å investere i utenlandsk valuta, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikoen for appetitten. Muligheten er at du kan opprettholde et tap av noen eller hele din opprinnelige investering, og derfor bør du ikke investere penger som du ikke har råd til å tape. Eventuelle meninger, nyheter, undersøkelser, analyser, priser eller annen informasjon som finnes på denne tråden, er gitt som generell markedskommentar og utgjør ikke investeringsrådgivning. FX-Ray og bidragsytere vil ikke akseptere ansvar for tap eller skade, inkludert uten begrensning til tap av fortjeneste, som kan oppstå direkte eller indirekte fra bruk av eller avhengighet av slik informasjon. Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Denne tråden er dedikert til alle drage ryttere der ute. De som er villige til å møte deres frykt og svakheter. Regel 1: Kun handel. Moro er tillatt selv om Regel 2: Ingen ego-søppel, ingen er interessert. Hvis du har følelsesmessige problemer eller ser etter oppmerksomhet, finn en krympe. Regel 3: Hvis du føler deg monopol på sannheten, er du ikke velkommen. Vi trenger ikke guruer eller hemmeligheter. Regel 4: Ingen kommersielle medlemmer. Regel 5: Ingen trolling, jeg vil ikke kaste bort tiden min fôrer deg, og jeg er heller ikke interessert i din mening heller. Hold deg unna. Hvis du har lyst til å bidra. wow se på degDragon Riders GBPJPY Jeg lukker deg nede coz Jeg tror det lenge siden forhandlerplanen 4H har pausen over på stangen handler der oppe et par innlegg. han. han og har allerede gjort det skitne arbeidet med å spole tilbake til nedlinjen trukket over toppen siden 196. det slo den linjen på prikken og gikk opp. gjør det til å se ut som en tyr Flagg eller en pole trade. Jeg har handlet 4H på disse jpy parene. hei, disse andre nivåene er pip-teller og linjer som markerer strukturen. så fra denne 141.8797. det kan gå høyere coz dvs der det tidligere poke gikk. Så tullflaggstang er et tegn på å bryte isen klar for en 2. retrace. så bullish til 141.8797 Akkurat som forventet pause A og vi ser G er akkurat det som skjedde - G-nivå var bra til kort igjen arbeidstid hadde det beste av meg - Se hvordan det holdt det nivået godt testet det nivået 7 ganger uten en Enkelt lys bryter over det. bare fantastisk. for sent til sørstasjonen kan vi se hvilken pris som skjer på nivå A hvis det kommer dit Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) God kveld mine venner Her er nivåer for i morgen Intradagnivåer for 27.2.2017 Jeg bruker PT 10 pips, SL 12 pips. For mer kult ekstra innhold besøk min nye. Dette innlegget er hovedsakelig en meningsdel som fokuserer på ECBs, Feds og BoEs outlookforward veiledning, og inneholder også mange av mine personlige meninger. Ta. Hei Adewes, jeg anser forslaget ditt nyttig og gjort passende EA-modifikasjoner. Nå har du opptil 3 tidssessioner. Du kan slå av noe spesielt. du vet det forbløffer meg Jeg legger inn videoer av meg med vellykket handel med emini nasdaq og personen er opptatt av min størrelsesorden egentlig. så alle de handler var. TDI gir falske signaler her er et eksempel: Rule 101. Ikke handle CONSOLIDATION

No comments:

Post a Comment